Zmień wersję językową na PL
Zmień wersję językową na DE
Zmień wersję językową na EN

Biuro Rzeczy Znalezionych MPK
Infolinia ZTM
Centrala Nadzoru Ruchu MPK

Wyszukiwarka

Sieci społecznościowe

Newsletter

Aplikacja myMPK

Pobierz aplikację myMPK ze sklepu App Store
Pobierz aplikację myMPK ze sklepu Google Play
Unia Europejska
Biuletyn Informacji Publicznej
UITP Member
Strona Główna / Kontakt / FAQ / Strona internetowa
Strona internetowa
Przeglądając rozkłady jazdy autobusów i tramwajów na stronie www.mpk.poznan.pl należy mieć na uwadze, że korzystanie z różnorodnych rozszerzeń do przeglądarek może wpłynąć na prezentację na stronie WWW. Zmiany takie są widoczne np. w przypadku zainstalowanego roszerzenia "Skype for firefox". Dodatek ten powoduje, iż na tabliczkach przystanków, czas odjazdu prezentowany jest jako numer telefonu. Aby rozkłady jazdy wyświetlały się poprawnie, należy wyłączyć ten dodatek.
Więcej…
Do poprawnego wyświetlania strony niezbędne jest posiadanie zainstalowanej w systemie operacyjnym jednej z przeglądarek: Internet Explorer 7 (pobierz), FireFox 2 (pobierz), Opera 9.5 (pobierz), Safari 3 (pobierz) lub nowszych. Więcej…
moje-przystanki-nowa-funkcja-mWiemy jak ważna jest informacja przekazywana pasażerom. Z remontu na remont udoskonalamy nasze procedury, tak aby komunikować się z pasażerami możliwie najczęściej wybieranymi przez nich kanałami. Podstawą jest jednak nasza strona, którą cały czas ulepszamy, aby była bardziej użyteczna.
Właśnie wprowadziliśmy kilka nowych rozwiązań, które z pewnością będą dla Was przydatne.
Więcej…
newsletter-mPod koniec 2011 roku pisaliśmy Wam o nowych usprawnieniach rozkładów jazdy i komunikatów wyświetlanych na stronie. Na początku 2012 roku wprowadziliśmy kolejną nowość – automatyczny newsletter, który pozwoli Wam decydować jak często chcecie otrzymywać informacje od nas.

Więcej…
formularz-kontaktowy-mW ostatnim czasie na naszej stronie przeprowadziliśmy pewne modernizacje. Dziś prezentujemy Wam nowy formularz kontaktowy. Co w nim takiego innego? Automatyczne wczytywanie niektórych informacji, możliwość śledzenia statusu sprawy, możliwość wysłania kopii na swój adres email, możliwość udzielenia odpowiedzi drogą mailową, możliwość dodania większej ilości załączników, możliwość długotrwałego pisania, bez obawy, że po kliknięciu w „Wyślij”, wpisane dane znikną. Poprawiliśmy też widoczność pojawiających się komunikatów systemowych, aby zgłaszający miał pełną wiedzę na temat tego, co dzieje się z jego sprawą.
Więcej…