Tramwaj Moderus Gamma oraz napis: Apelujemy do pasażerów o stosowanie się do wytycznych zarówno w zakresie liczby podróżujących, jak i zasłaniania twarzy w przestrzeni publicznej. Kierowcy i motorniczowie nie maja bowiem uprawnień ani możliwości, by bezpośrednio weryfikować respektowanie ograniczeń. Pobierz aplikacje ze sklepu Google Play Pobierz aplikacje ze sklepu App Store
Strona Główna » Kariera » FAQ » Chciałbym zostać pracownikiem MPK Poznań Sp. z o.o. Co powinienem zrobić?
Osoby zainteresowane ofertami pracy MPK Poznań Sp. z o.o. w pierwszej kolejności powinny przesłać na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
swoją aplikację zawierającą:

- CV i list motywacyjny na określone stanowisko,
- kserokopie: świadectw pracy, świadectwa szkolnego
- kserokopie posiadanych uprawnień (np. prawo jazdy kat. D, uprawnienia do kierowania tramwajem lub inne - w zalezności od stanowiska, którym jest się zainteresowanym)

Dokumenty można także dostarczyć osobiście do Biura Obsługi Pracowników, lub przesłać je pocztą tradycyjną: ul. Głogowska 131/133, 60-244 Poznań.

Jeśli doświadczenie zawodowe, wykształcenie oraz posiadane umiejętności, zawarte w dokumentach aplikacyjnych kandydata, są zgodne z wymaganiami określonymi w realizowanych przez Spółkę procesach rekrutacyjnych, pracownicy naszego działu personalnego kontaktują się z wybranymi kandydatami w celu ustalenia terminu rozmowy kwalifikacyjnej.

Jeśli w chwili nadesłania zgłoszenia Spółka nie prowadzi procesów rekrutacyjnych, dane kandydatów zamieszczane sa w bazie danych Spółki. Dane wprowadzane są do bazy po wyrażeniu na to zgody przez kandydata. 

Więcej informacji mozna uzyskać pod nr telefonów:
Biuro Obsługi Pracowników
- tel. 61 839 6162, 61 839 6165