Zmień wersję językową na PL
Zmień wersję językową na DE
Zmień wersję językową na EN

Biuro Rzeczy Znalezionych MPK
Infolinia ZTM
Centrala Nadzoru Ruchu MPK

Wyszukiwarka

Sieci społecznościowe

Newsletter

Unia Europejska
Biuletyn Informacji Publicznej
UITP Member
Strona Główna / Kariera / FAQ / Chciałbym zostać pracownikiem MPK Poznań Sp. z o.o. Co powinienem zrobić?
Osoby zainteresowane ofertami pracy MPK Poznań Sp. z o.o. w pierwszej kolejności powinny przesłać na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
swoją aplikację zawierającą:

- CV i list motywacyjny na określone stanowisko,
- kserokopie: świadectw pracy, świadectwa szkolnego
- kserokopie posiadanych uprawnień (np. prawo jazdy kat. D, uprawnienia do kierowania tramwajem lub inne - w zalezności od stanowiska, którym jest się zainteresowanym)

Dokumenty można także dostarczyć osobiście do Biura Obsługi Pracowników, lub przesłać je pocztą tradycyjną: ul. Głogowska 131/133, 60-244 Poznań.

Jeśli doświadczenie zawodowe, wykształcenie oraz posiadane umiejętności, zawarte w dokumentach aplikacyjnych kandydata, są zgodne z wymaganiami określonymi w realizowanych przez Spółkę procesach rekrutacyjnych, pracownicy naszego działu personalnego kontaktują się z wybranymi kandydatami w celu ustalenia terminu rozmowy kwalifikacyjnej.

Jeśli w chwili nadesłania zgłoszenia Spółka nie prowadzi procesów rekrutacyjnych, dane kandydatów zamieszczane sa w bazie danych Spółki. Dane wprowadzane są do bazy po wyrażeniu na to zgody przez kandydata. 

Więcej informacji mozna uzyskać pod nr telefonów:
Biuro Obsługi Pracowników
- tel. 61 839 6162, 61 839 6165