Dziękujemy, że jesteście z nami
Strona Główna » Aplikacje » Interwencje - zgłoś usterkę na przystanku
dukielska-przystanek-mNieczytelny rozkład jazdy? Brak tabliczki? Od dzisiaj podstawowe kwestie związane z przystankami, pasażerowie zgłoszą za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym. Zgłoszenie można uzupełnić o zdjęcie czy też zaznaczyć lokalizację problematycznego elementu na planie Poznania. Sygnał dotrze bezpośrednio do odpowiedniej jednostki, a to przyspieszy proces likwidowania usterki.

Jak to działa?
Darmowa aplikacja „Interwencje – Poznań”, dostępna w serwisie Google play, przeznaczona jest dla urządzeń wyposażonych w system operacyjny Android w wersji 2.1 i wyższej.

Pobierz: https://play.google.com/store/apps/

Zgłaszany problem można zilustrować fotografią wykonaną za pomocą urządzenia mobilnego (lub pobraną z galerii urządzenia).

Usługa wyposażona jest w system podpowiadania prawidłowych nazw ulic, zintegrowany z cyfrowym planem miasta. Podczas wpisywania zgłoszenia użytkownik może dodać do informacji współrzędne GPS opisywanego miejsca. System umożliwia również identyfikację miejsca poprzez automatyczne przypisanie najbliższego punktu adresowego.

interwencje-poznan-obsluga-krok-po-kroku-s




Kolejny kanał komunikacji z pasażerami
W komunikacji z pasażerami staramy się wykorzystywać coraz nowsze rozwiązania i niestandardowe kanały.

Na początku 2011 roku uruchomiliśmy profil na portalu społecznościowym facebook, który należy do najpopularniejszych wśród krajowych przewoźników. Użytkownicy serwisu twitter.pl także mają dostęp do najnowszych komunikatów dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej w Poznaniu. Nasz profil youtube jest najchętniej oglądany spośród profili miejskich przewoźników. Zamieszczamy na nim filmy dotyczące historii komunikacji zbiorowej w naszym mieście oraz materiały edukacyjne.

Na początku 2012 wprowadziliśmy QRkody. Czarno-białe prostokątne grafiki zeskanowane za pomocą aparatu w telefonie komórkowym dają pasażerom dostęp do zawsze aktualnego spisu linii, kursujących z danego przystanku, do komunikatów o zmianach tych linii a także do informacji o najbliższych punktach sprzedaży biletów.

Możliwość zgłaszania usterek za pośrednictwem telefonu komórkowego to kolejny krok. Udostępnienie tej usługi możliwe jest dzięki współpracy z Miastem Poznań oraz Poznańskim Centrum Superkomputerowo-Sieciowym.