Dziękujemy, że jesteście z nami
Strona Główna » MPK Poznań ogranicza obsługę bezpośrednią: prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy i umawianie wizyt

Komunikaty

Wszystkie linie tramwajowe
02.11.2020
Stałe zmiany w komunikacji miejskiej

181
27.10.2020
30.10.2020
Zmiana trasy linii 181

201
23.10.2020
Zmiana rozkładu jazdy linii 201

24.10.2020
01.11.2020
Wszystkich Świętych 2020

22.10.2020
Górczyn: Zmiana lokalizacji przystanku końcowego

3  4  151  167  169  ...
17.10.2020
Kolejny etap budowy tramwaju na Naramowice. Zamknięcie skrzyżowania ulic Szelągowskiej, Słowiańskiej, Wilczak i Naramowickiej

124
12.10.2020
Zmiana rozkładu jazdy linii autobusowej 124

167  911
01.10.2020
Zmiana peronów odjazdowych na dworcu przy rondzie Śródka

2  11  17  18  124  ...
01.10.2020
Stałe zmiany w komunikacji miejskiej od 1 października br.

201  202  231
30.09.2020
29.10.2020
Przeglądy stacji prostownikowych

168  236  246
07.09.2020
Prace budowlane na ul. Zakopiańskiej

01.09.2020
Zasadniczy rozkład jazdy 2020/2021

2  6  7  10  13  ...
17.08.2020
1 etap remontu ronda Rataje i zamknięcie ulicy Wierzbięcice

152  162  166  181  184  ...
13.07.2020
Zmiany lokalizacji przystanków na dworcu autobusowym "Rondo Rataje"

Sprawdź nasze oferty pracy!

biurowiec mpk poznan przy ulicy glogowskiejW związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, od przyszłego tygodnia MPK Poznań ponownie ogranicza obsługę bezpośrednią – Klientów zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub poprzez pocztę elektroniczną. Od 19 października zmieniają się również zasady funkcjonowania Biura Rzeczy Znalezionych MPK Poznań.

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Pasażerów oraz Pracowników do odwołania ograniczona zostaje możliwość osobistego załatwiania spraw w biurach MPK Poznań. Przywrócone zostaje bezobsługowe biuro podawcze – pisma można będzie składać do skrzynki podawczej znajdującej się w wejściu do siedziby Spółki przy ul. Głogowskiej 131/133. Prosimy jednak, aby w miarę możliwości ograniczyć korespondencję w formie papierowej (w celu eliminacji dróg ewentualnego zakażenia). Zachęcamy przede wszystkim do kontaktu telefonicznego lub poprzez pocztę elektroniczną. Taka procedura ma ograniczyć możliwość zakażenia i zapewnić maksymalny możliwy poziom bezpieczeństwa, jest podyktowana również dbałością o zachowanie ciągłości pracy miejskiego przewoźnika.

O kontakt mailowy bądź telefoniczny prosimy również osoby poszukujące rzeczy pozostawionych w autobusie lub tramwaju. Ich odbiór z Biura Rzeczy Znalezionych będzie możliwy po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty. W takim przypadku prosimy o zasłanianie ust i nosa, zdezynfekowanie rąk lub korzystanie z rękawiczek, przebywanie podczas obsługi w wyznaczonym miejscu.

Jednocześnie zachęcamy, aby drogą telefoniczną bądź mailową załatwiać także wszelkie inne sprawy, np. związane ze składaniem skarg i wniosków, czy też postępowaniami odszkodowawczymi i windykacyjnymi.

Przydatne kontakty:

 

Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.