Wyszukiwarka

Newsletter

Informacja ZTM o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej

tel. 61 646 33 44

Telefon alarmowy Centrali Nadzoru Ruchu

tel. 19 445

Powiadamianie SMS

wyślij SMS o treści: MPK pod numer tel. 4476

aby zrezygnować wyślij SMS o treści: MPKSTOP pod numer tel. 4476
uitp-logo-2014
Aplikacje » Aplikacja myMPK
aplikacja-mympk„myMPK” to nowa aplikacja mobilna dla pasażerów komunikacji miejskiej. Dzięki niej użytkownicy smartfonów w każdym miejscu i o każdej porze będą wiedzieli czy na pewno będziemy na czas, a jeśli nie to dlaczego.

W miniony wtorek gigantyczny korek na ulicach Dymka i Browarnej zablokował nasze autobusy. Pasażerowie  denerwowali się, bo nie wiedzieli dlaczego autobus nie przyjeżdża na ich przystanek.  Tramwaj wykoleił się, szybko organizujemy komunikację zastępczą lecz informacji o tym brakuje.
Do tej pory, już od dwóch lat,  komunikaty o takich zdarzeniach wysyłaliśmy do zainteresowanych za pomocą SMS. Usługa jest bezpłatna i wielu poznaniaków z powodzeniem z niej korzysta. Ale telefon komórkowy zostaje zastąpiony przez smartfona. Jego użytkowanie staje się coraz bardziej powszechne.

-  Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tej aplikacji, bo stawiamy na nowe rozwiązania,  coraz więcej osób korzysta ze smartfona a wiemy jak wielką rolę dla sprawnej komunikacji spełnia szybka, nowoczesna i skuteczna informacja – mówi Wojciech Tulibacki, prezes Zarządu MPK Poznań Sp. z o.o. – Dla pasażerów najważniejsze, by komunikacja była niezawodna. Niestety wielu rzeczy nie możemy przewidzieć. Nie możemy przewidzieć zdarzeń nagłych i nieoczekiwanych, takich jak awarie czy wypadki. Aplikacja pozwoli nam dotrzeć z informacją o takich wydarzeniach do szerszego grona mieszkańców.

„myMPK” już działa. Ma 5 zakładek
1.    Zakładka „O MPK” z pakietem najważniejszych informacji o nas.
2.    Zakładka „Wydarzenia” – o tym co się u nas dzieje i to zarówno na polu inwestycyjno-rozwojowym jak i na obszarze  promocyjno-reklamowym
3.    Zakładka „Zdarzenia komunikacyjne” z informacjami o tych zdarzeniach w mieście, które powodują nagłe zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej
4.    Zakładka „Remonty i utrudnienia” o wszelkich planowanych zmianach w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej
5.    Zakładka „Sonda” , która ma służyć zbieraniu opinii użytkowników aplikacji na temat komunikacji miejskiej
6.    Zakładka „Kontakt” z formularzem kontaktowym tożsamym z naszą stroną internetową 

Korzystamy z wielu kanałów komunikacji z naszymi pasażerami. W nasze działania informacyjne angażujemy tradycyjne media, informacje przekazujemy poprzez naszą stronę internetową, Fb i inne portale społecznościowe, ale nie rezygnujemy też z konwencjonalnych dróg informowania za pośrednictwem komunikatów na przystankach i w naszych pojazdach. Dotyczy to zwłaszcza tych utrudnień w komunikacji, które przewidujemy.  Wysyłamy komunikaty za pomocą SMS a wprowadzenie „myMPK”, która dostępna jest w serwisie GooglePlay to następny, interaktywny kanał komunikacji z naszymi pasażerami.
Do korzystania z tej aplikacji będziemy zachęcać podczas niedzielnego festynu w zajezdni Franowo.

adres aplikacji: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.piotrkostecki.mpk
 

Do poprawnego wyświetlania strony niezbędne jest posiadanie zainstalowanej w systemie operacyjnym jednej z przeglądarek: Internet Explorer 7, FireFox 2, Opera 9.5, Safari 3 lub nowszych.

 

Na tej stronie używamy cookies (tzw. ciasteczka), aby zapamiętać Twoje ulubione ustawienia i szybciej wyświetlać Ci je podczas kolejnych wizyt tutaj. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia cookies w Twojej przeglądarce i uniemożliwić zapisywanie ich na Twoim dysku.

Designed By Soul & Mind