Wyszukiwarka

Newsletter

Informacja ZTM o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej

tel. 61 646 33 44

Telefon alarmowy Centrali Nadzoru Ruchu

tel. 19 445

Aplikacja myMPK

pobierz z
google-play
uitp-logo-2014
Leszek Wichłacz Najlepszym Kierowcą MPK 2010

Komunikaty

10  14  243
20.07.2019
21.07.2019
Awaryjne prace torowe na Wierzbięcicach
155  162  166  196  238  ...
12.07.2019 Zmiany na Żegrzu i Chartowie
239  833  834
08.07.2019 Budowa ronda w Rokietnicy
160  164  195
04.07.2019 Tymczasowa zmiana lokalizacji przystanku „Wojska Polskiego”
157  184
01.07.2019 Otwarcie skrzyżowania Jana Pawła II / Baraniaka
183  185  234  322
18.07.2019 Przystanek „Naramowicka/Serbska”
4  5  6  7  8  ...
20.06.2019 II etap prac na rondzie Śródka / Prace torowo-wodociągowe na ul. Głogowskiej
wszystkie linie tramwajowe i autobusowe
20.06.2019
01.09.2019
Letni rozkład jazdy
243
13.06.2019 Zmiana lokalizacji przystanku „Luboń/Podgórna”
160  183
12.06.2019 Tymczasowa likwidacja przystanków „Truskawiecka”
  Więcej komunikatów...
Sprawdź nasze oferty pracy!
najlepszy-kierowca-all-mLeszek Wichłacz zdobył tytuł Najlepszego Kierowcy MPK 2010. Drugie miejsce zajął Wojciech Klarzyński, a trzecie Grzegorz Dradrach. Ulubieńcem pasażerów okazał się Piotr Sobala i to on wylosował trzech zwycięzców, którzy otrzymają kwartalne bilety sieciowe. Są to: Michał Staszak, Tomasz Szafran i Łukasz Szczepański. Gratulujemy i zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z rozgrywek finałowych.

Do konkursu zgłosiło się 86 kierowców, w tym trzy panie. Podczas eliminacji uczestnicy musieli rozwiązać test z m.in. przepisów ruchu drogowego oraz z wiedzy o MPK Poznań Sp. z o.o. W drugim etapie, do którego przeszło 20 osób, praca kierowców poddana została obserwacjom. Ponadto grupa wzięła udział w plebiscycie przeprowadzonym wśród pasażerów. Ostatnim zadaniem było rozwiązanie testów teoretycznych w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. Pięciu uczestników z najlepszymi wynikami wzięło udział w zmaganiach na Torze Poznań. W finale należało w jak najkrótszym czasie zjechać w zatoczkę, pokonać łuk, zatrzymując się w "ślepej uliczce". Tam trzeba było zatrzymać się w takiej odległości, aby przepchnąć pojazdem ustawioną na końcu miarkę. Potem tą samą trasę należało pokonać na biegu wstecznym i zatrzymać się w wyznaczonym miejscu.
 

Do poprawnego wyświetlania strony niezbędne jest posiadanie zainstalowanej w systemie operacyjnym jednej z przeglądarek: Internet Explorer 7, FireFox 2, Opera 9.5, Safari 3 lub nowszych.

 

Na tej stronie używamy cookies i podobnych technologii, aby m.in. zapamiętać Twoje ulubione ustawienia i szybciej wyświetlać Ci je podczas kolejnych wizyt tutaj lub w celu świadczenia usługi. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia cookies w Twojej przeglądarce i uniemożliwić zapisywanie ich na Twoim dysku. Dowiedz się więcej z naszej polityki prywatności i polityki cookies.

 

Designed By Soul & Mind