Wyszukiwarka

Newsletter

Informacja ZTM o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej

tel. 61 646 33 44

Telefon alarmowy Centrali Nadzoru Ruchu

tel. 19 445

Aplikacja myMPK

pobierz z
google-play
uitp-logo-2014
Uprowadzony tramwaj na Hetmańskiej!

Komunikaty

155  162  166  196  238  ...
12.07.2019 Zmiany na Żegrzu i Chartowie
239  833  834
08.07.2019 Budowa ronda w Rokietnicy
160  164  195
04.07.2019 Tymczasowa zmiana lokalizacji przystanku „Wojska Polskiego”
186  195  833  834
16.07.2019
17.07.2019
Zamknięcie przejazdu kolejowego w Psarskim
157  184
01.07.2019 Otwarcie skrzyżowania Jana Pawła II / Baraniaka
183  185  234  322
18.07.2019 Przystanek „Naramowicka/Serbska”
4  5  6  7  8  ...
20.06.2019 II etap prac na rondzie Śródka / Prace torowo-wodociągowe na ul. Głogowskiej
wszystkie linie tramwajowe i autobusowe
20.06.2019
01.09.2019
Letni rozkład jazdy
243
13.06.2019 Zmiana lokalizacji przystanku „Luboń/Podgórna”
160  183
12.06.2019 Tymczasowa likwidacja przystanków „Truskawiecka”
  Więcej komunikatów...
Sprawdź nasze oferty pracy!
cwiczenia-hetmanska-01Uprowadzony tramwaj zderzył się z samochodem dostawczo-osobowym, w wyniku czego jeden z wagonów wykoleił się. Po unieruchomieniu składu jeden z napastników uciekł, a drugi zabarykadował się w wagonie. To nie sceny z filmu, a scenariusz ćwiczeń, w których uczestniczyliśmy razem ze strażą pożarną i policją. Zobacz zdjęcia.
Działania przeprowadziliśmy na nieczynnym torowisku w ciągu ul. Hetmańskiej, między rondem Starołęka a rondem Żegrze. Najpierw do działania wkroczyła specjalna policyjna jednostka. Po zatrzymaniu i wyprowadzeniu napastnika pogotowie zajęło się udzielaniem pomocy poszkodowanym, podczas gdy nasze służby wraz ze strażakami wynosiły osoby z wagonów. Dla najlżej rannych podstawiliśmy specjalny autobus. Kiedy tramwaj był już pusty do prac przystąpili policyjni technicy, a gdy dowody zostały odpowiednio zabezpieczone przyszła kolej na działania Zakładowej Służby Ratowniczej MPK.

cwiczenia-hetmanska-02Przy pomocy holownika odciągnięto tramwaj, a specjalny dźwig wstawił go z powrotem na tory. Przewrócone auto udało się postawić na koła, a potem - także przy użyciu naszego dźwigu - umieścić je na lawecie. Ostatnim etapem naszych działań, było sprawdzenie stanu torowiska przez służby torowe, włączenie napięcia w sieci trakcyjnej oraz odholowanie wagonu do zajezdni.
 

Do poprawnego wyświetlania strony niezbędne jest posiadanie zainstalowanej w systemie operacyjnym jednej z przeglądarek: Internet Explorer 7, FireFox 2, Opera 9.5, Safari 3 lub nowszych.

 

Na tej stronie używamy cookies i podobnych technologii, aby m.in. zapamiętać Twoje ulubione ustawienia i szybciej wyświetlać Ci je podczas kolejnych wizyt tutaj lub w celu świadczenia usługi. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia cookies w Twojej przeglądarce i uniemożliwić zapisywanie ich na Twoim dysku. Dowiedz się więcej z naszej polityki prywatności i polityki cookies.

 

Designed By Soul & Mind