Wyszukiwarka

Newsletter

Informacja ZTM o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej

tel. 61 646 33 44

Telefon alarmowy Centrali Nadzoru Ruchu

tel. 19 445

Powiadamianie SMS

wyślij SMS o treści: MPK pod numer tel. 4476

aby zrezygnować wyślij SMS o treści: MPKSTOP pod numer tel. 4476

Aplikacja myMPK

pobierz z
google-play
uitp-logo-2014
Miej nas w swoim smartfonie

Komunikaty

74  84
16.11.2018 Przystanek „Rondo Rataje”
3  6  12  18
15.11.2018 Królowej Jadwigi: wstrzymanie ruchu [ruch wznowiony]
71
14.11.2018 Przystanki „Rynek Wildecki” dla linii 71
234
14.11.2018 Przesunięcie przystanku „Wielkopolska”
49
14.11.2018 Przywrócenie przystanków „Czechosłowacka Tunel”
71
08.11.2018 Awaryjna zmiana trasy linii 71
52  84  238
12.11.2018 Likwidacja przystanku autobusowego „Lubuszańska”
73
05.11.2018 Otwarcie pętli Janikowo / Ogrodnicza
727
01.11.2018 Stała zmiana trasy linii 727
67  231  233  911
23.10.2018 Zmiana statusu przystanku „Katedra”
12  14
22.10.2018 Przebudowa przystanku „Most Teatralny”
80  710
20.10.2018 Otwarcie ulicy Sycowskiej
54
17.09.2018 Budowa kolektora na ulicy Spławie
  03.09.2018 Nowe przystanki tymczasowe „Rondo Żegrze”
1  5  17  201  231  ...
12.08.201823:00 Przebudowa ronda Żegrze
  Więcej komunikatów...
Sprawdź nasze oferty pracy!
mympk-screenJesienią ubiegłego roku wprowadziliśmy aplikację „myMPK” dla pasażerów komunikacji miejskiej. Dzięki niej użytkownicy smartfonów w każdym miejscu i o każdej porze dowiadują się jak mają dojechać,  czy na pewno będziemy na czas, a jeśli nie to dlaczego. Obecnie aplikacja dostępna jest w wersji dla niewidomych i niedowidzących, a wkrótce będą z niej mogli skorzystać również użytkownicy iphonów.




-  Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tej aplikacji, bo stawiamy na nowe rozwiązania,  coraz więcej osób korzysta ze smartfona, a wiemy jak wielką rolę dla sprawnej komunikacji spełnia szybka, nowoczesna i skuteczna informacja – mówi Wojciech Tulibacki, prezes Zarządu MPK Poznań Sp. z o.o. – Dla pasażerów najważniejsze, by komunikacja była niezawodna. Niestety wielu rzeczy nie możemy przewidzieć. Nie możemy przewidzieć zdarzeń nagłych i nieoczekiwanych, takich jak awarie czy wypadki. Aplikacja pozwoli nam dotrzeć z informacją o takich wydarzeniach do szerszego grona mieszkańców. Teraz aplikacja będzie dostępna również dla pasażerów niewidomych i niedowidzących, bo jednym z naszych priorytetów jest ułatwienie podróży ludziom niepełnosprawnym.

„myMPK” ma  8 zakładek
1.    Zakładka „O MPK” z pakietem najważniejszych informacji o nas.
2.    Zakładka „Wydarzenia” – o tym co się u nas dzieje i to zarówno na polu inwestycyjno-rozwojowym jak i na obszarze  promocyjno-reklamowym
3.    Zakładka „Zdarzenia komunikacyjne” z informacjami o tych zdarzeniach w mieście, które powodują nagłe zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej
4.    Zakładka „Remonty i utrudnienia” o wszelkich planowanych zmianach w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej
5.    Zakładla „Turystyka” o liniach turystycznych i kolejce Maltance
6.    Zakładka „Sonda” , która ma służyć zbieraniu opinii użytkowników aplikacji na temat komunikacji miejskiej
7.    Zakładka „Wirtualny monitor” z informacjami o czasie rzeczywistym odjazdu z przystanku
8.    Zakładka „Kontakt” z formularzem kontaktowym tożsamym z naszą stroną internetową

mympk-aktualizacja-voice-assistant- Każde nowe rozwiązanie wspierające osoby niepełnosprawne jest ważnym krokiem żeby stworzyć miasto, które jest  przyjazne dla wszystkich – komentuje Dorota Potejko, Pełnomocnik Prezydenta ds. Osób z Niepełnosprawnościami.

Przy tworzeniu aplikacji współpracowaliśmy z firmą SIGMEO.
- Dołożymy wszelkich starań – mówi jej przedstawiciel, Łukasz Wolff – żeby aplikacja była użyteczna dla pasażerów.
Korzystamy z wielu kanałów komunikacji z naszymi pasażerami. W nasze działania informacyjne angażujemy tradycyjne media, informacje przekazujemy poprzez naszą stronę internetową, Fb i inne portale społecznościowe, ale nie rezygnujemy też z konwencjonalnych dróg informowania za pośrednictwem komunikatów na przystankach i w naszych pojazdach. Dotyczy to zwłaszcza tych utrudnień w komunikacji, które przewidujemy. Wprowadzenie aplikacji „myMPK”, która dostępna jest w serwisie GooglePlay to następny, interaktywny kanał komunikacji z naszymi pasażerami.

Animację, która wskazuje jak korzystać z aplikacji będziemy wyświetlać na monitorach w naszych pojazdach.
Cieszymy się że grono pasażerów, którzy będą mogli korzystać z myMPK poszerzy się o pasażerów niewidomych i niedowidzących.
 

Do poprawnego wyświetlania strony niezbędne jest posiadanie zainstalowanej w systemie operacyjnym jednej z przeglądarek: Internet Explorer 7, FireFox 2, Opera 9.5, Safari 3 lub nowszych.

 

Na tej stronie używamy cookies i podobnych technologii, aby m.in. zapamiętać Twoje ulubione ustawienia i szybciej wyświetlać Ci je podczas kolejnych wizyt tutaj lub w celu świadczenia usługi. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia cookies w Twojej przeglądarce i uniemożliwić zapisywanie ich na Twoim dysku. Dowiedz się więcej z naszej polityki prywatności i polityki cookies.

 

Designed By Soul & Mind