Strona Główna » Miej nas w swoim smartfonie
UWAGA!

Witryna może nie wyświetlać się poprawnie ze względu na trwające prace modernizacyjne!
Uprzejmie przepraszamy za utrudnienia.

Komunikaty

  09.04.2020
14.04.2020
Komunikacja miejska w okresie świąt Wielkanocnych
183
06.04.2020 Tymczasowe zawieszenie funkcjonowania przystanków „Dojazd Szpital”
243
06.04.2020 Kursy linii 243 - tylko do os. Dębina
180  184
04.04.2020
05.04.2020
Funkcjonowanie linii 180 i 184 w sobotę i niedzielę
158  168  238  243  322
02.04.2020 Wzmocnienie kursów linii 158, 180 i 322 oraz linii nocnych 238 i 243 [AKTUALIZACJA]
201  T21
30.03.2020
31.03.2020
Autobusy T21 zamiast nocnych tramwajów w nocy z poniedziałku na wtorek
1  2  3  4  5  ...
30.03.2020 Ważne zmiany w komunikacji miejskiej od 30 marca
166  181  184  238
27.03.2020 Zmiany w komunikacji w związku z zamknięciem wjazdu pod Szpital Miejski przy ul. Szwajcarskiej
12  16
24.03.2020 Dodatkowe kursy na trasie PST – od 24 marca
152  155  157  162  165  ...
23.03.2020 Remont dworca autobusowego przy rondzie Rataje – zmiany w komunikacji
    Na liniach nocnych obowiązują przystanki na żądanie
162  196  244
16.03.2020 Kolejny etap prac kanalizacyjnych na Krzesinach
5  13  16  201  202  ...
16.03.2020 Remont trasy tramwajowej przez Most św. Rocha
  Więcej komunikatów...
Sprawdź nasze oferty pracy!
mympk-screenJesienią ubiegłego roku wprowadziliśmy aplikację „myMPK” dla pasażerów komunikacji miejskiej. Dzięki niej użytkownicy smartfonów w każdym miejscu i o każdej porze dowiadują się jak mają dojechać,  czy na pewno będziemy na czas, a jeśli nie to dlaczego. Obecnie aplikacja dostępna jest w wersji dla niewidomych i niedowidzących, a wkrótce będą z niej mogli skorzystać również użytkownicy iphonów.




-  Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tej aplikacji, bo stawiamy na nowe rozwiązania,  coraz więcej osób korzysta ze smartfona, a wiemy jak wielką rolę dla sprawnej komunikacji spełnia szybka, nowoczesna i skuteczna informacja – mówi Wojciech Tulibacki, prezes Zarządu MPK Poznań Sp. z o.o. – Dla pasażerów najważniejsze, by komunikacja była niezawodna. Niestety wielu rzeczy nie możemy przewidzieć. Nie możemy przewidzieć zdarzeń nagłych i nieoczekiwanych, takich jak awarie czy wypadki. Aplikacja pozwoli nam dotrzeć z informacją o takich wydarzeniach do szerszego grona mieszkańców. Teraz aplikacja będzie dostępna również dla pasażerów niewidomych i niedowidzących, bo jednym z naszych priorytetów jest ułatwienie podróży ludziom niepełnosprawnym.

„myMPK” ma  8 zakładek
1.    Zakładka „O MPK” z pakietem najważniejszych informacji o nas.
2.    Zakładka „Wydarzenia” – o tym co się u nas dzieje i to zarówno na polu inwestycyjno-rozwojowym jak i na obszarze  promocyjno-reklamowym
3.    Zakładka „Zdarzenia komunikacyjne” z informacjami o tych zdarzeniach w mieście, które powodują nagłe zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej
4.    Zakładka „Remonty i utrudnienia” o wszelkich planowanych zmianach w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej
5.    Zakładla „Turystyka” o liniach turystycznych i kolejce Maltance
6.    Zakładka „Sonda” , która ma służyć zbieraniu opinii użytkowników aplikacji na temat komunikacji miejskiej
7.    Zakładka „Wirtualny monitor” z informacjami o czasie rzeczywistym odjazdu z przystanku
8.    Zakładka „Kontakt” z formularzem kontaktowym tożsamym z naszą stroną internetową

mympk-aktualizacja-voice-assistant- Każde nowe rozwiązanie wspierające osoby niepełnosprawne jest ważnym krokiem żeby stworzyć miasto, które jest  przyjazne dla wszystkich – komentuje Dorota Potejko, Pełnomocnik Prezydenta ds. Osób z Niepełnosprawnościami.

Przy tworzeniu aplikacji współpracowaliśmy z firmą SIGMEO.
- Dołożymy wszelkich starań – mówi jej przedstawiciel, Łukasz Wolff – żeby aplikacja była użyteczna dla pasażerów.
Korzystamy z wielu kanałów komunikacji z naszymi pasażerami. W nasze działania informacyjne angażujemy tradycyjne media, informacje przekazujemy poprzez naszą stronę internetową, Fb i inne portale społecznościowe, ale nie rezygnujemy też z konwencjonalnych dróg informowania za pośrednictwem komunikatów na przystankach i w naszych pojazdach. Dotyczy to zwłaszcza tych utrudnień w komunikacji, które przewidujemy. Wprowadzenie aplikacji „myMPK”, która dostępna jest w serwisie GooglePlay to następny, interaktywny kanał komunikacji z naszymi pasażerami.

Animację, która wskazuje jak korzystać z aplikacji będziemy wyświetlać na monitorach w naszych pojazdach.
Cieszymy się że grono pasażerów, którzy będą mogli korzystać z myMPK poszerzy się o pasażerów niewidomych i niedowidzących.



logotypy-projekt-zakup-tramwajow