Wyszukiwarka

Newsletter

Informacja ZTM o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej

tel. 61 646 33 44

Telefon alarmowy Centrali Nadzoru Ruchu

tel. 19 445

Powiadamianie SMS

wyślij SMS o treści: MPK pod numer tel. 4476

aby zrezygnować wyślij SMS o treści: MPKSTOP pod numer tel. 4476

Aplikacja myMPK

pobierz z
google-play
uitp-logo-2014
Miej nas w swoim smartfonie

Komunikaty

80
17.09.2018 Zamknięcie ulicy Sycowskiej
  17.09.2018 Przystanek „Naramowicka/Serbska”
54
17.09.2018 Budowa kolektora na ulicy Spławie
1  7  16  17
17.09.2018 Zakończenie prac torowych na ul. Reymonta i Hetmańskiej
71  76  603
17.09.2018 Nowy przystanek „Malinowa”
201  za tramwaj
12.09.201823:40
13.09.201804:10
Awaria sieci trakcyjnej na ul. Starołęckiej
4  11  12  13
12.09.2018 Starołęcka: zerwanie sieci trakcyjnej [ruch wznowiony]
834
12.09.2018 Pętla na rondzie Krzyszkowo
wszystkie linie tramwajowe  231  237
10.09.2018 Otwarcie ul. Święty Marcin
  03.09.2018 Nowe przystanki tymczasowe „Rondo Żegrze”
wszystkie linie tramwajowe i autobusowe
03.09.2018 Zimowy rozkład jazdy. Nowe linie autobusowe i przystanki
82  91  93  95
01.09.2018 Przywrócenie stałej organizacji ruchu na ul. Niestachowskiej
  31.08.201812:00 Przywrócenie stałego przystanku autobusowego „Os. Piastowskie
T9
29.08.201812:00 Przywrócenie tymczasowego przystanku „Śląska”
83  85  234  322
23.08.2018 Zmiana lokalizacji przystanku „Naramowicka/Serbska” [aktualizacja]
1  5  17  201  231  ...
12.08.201823:00 Przebudowa ronda Żegrze
78  83  85  322
03.08.2018 Zmiana lokalizacji przystanku „Chemiczna”
727
17.07.2018 Dąbrowa: zmiana trasy 727 [aktualizacja]
56  61  86  239  801  ...
10.07.201815:00 Przystanki „Bużańska”, „Przelot”
727
19.06.2018 Przebudowa ul. Leśnej w Dąbrowie (zmiany lokalizacji przystanków dla linii nr 727)
73
12.06.201816:15 Zamkniecie pętli Janikowo / Ogrodnicza
80  81  84  611  703  ...
01.04.2018 Niedziele i święta z zakazem handlu
  Więcej komunikatów...
Sprawdź nasze oferty pracy!
mympk-screenJesienią ubiegłego roku wprowadziliśmy aplikację „myMPK” dla pasażerów komunikacji miejskiej. Dzięki niej użytkownicy smartfonów w każdym miejscu i o każdej porze dowiadują się jak mają dojechać,  czy na pewno będziemy na czas, a jeśli nie to dlaczego. Obecnie aplikacja dostępna jest w wersji dla niewidomych i niedowidzących, a wkrótce będą z niej mogli skorzystać również użytkownicy iphonów.




-  Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tej aplikacji, bo stawiamy na nowe rozwiązania,  coraz więcej osób korzysta ze smartfona, a wiemy jak wielką rolę dla sprawnej komunikacji spełnia szybka, nowoczesna i skuteczna informacja – mówi Wojciech Tulibacki, prezes Zarządu MPK Poznań Sp. z o.o. – Dla pasażerów najważniejsze, by komunikacja była niezawodna. Niestety wielu rzeczy nie możemy przewidzieć. Nie możemy przewidzieć zdarzeń nagłych i nieoczekiwanych, takich jak awarie czy wypadki. Aplikacja pozwoli nam dotrzeć z informacją o takich wydarzeniach do szerszego grona mieszkańców. Teraz aplikacja będzie dostępna również dla pasażerów niewidomych i niedowidzących, bo jednym z naszych priorytetów jest ułatwienie podróży ludziom niepełnosprawnym.

„myMPK” ma  8 zakładek
1.    Zakładka „O MPK” z pakietem najważniejszych informacji o nas.
2.    Zakładka „Wydarzenia” – o tym co się u nas dzieje i to zarówno na polu inwestycyjno-rozwojowym jak i na obszarze  promocyjno-reklamowym
3.    Zakładka „Zdarzenia komunikacyjne” z informacjami o tych zdarzeniach w mieście, które powodują nagłe zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej
4.    Zakładka „Remonty i utrudnienia” o wszelkich planowanych zmianach w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej
5.    Zakładla „Turystyka” o liniach turystycznych i kolejce Maltance
6.    Zakładka „Sonda” , która ma służyć zbieraniu opinii użytkowników aplikacji na temat komunikacji miejskiej
7.    Zakładka „Wirtualny monitor” z informacjami o czasie rzeczywistym odjazdu z przystanku
8.    Zakładka „Kontakt” z formularzem kontaktowym tożsamym z naszą stroną internetową

mympk-aktualizacja-voice-assistant- Każde nowe rozwiązanie wspierające osoby niepełnosprawne jest ważnym krokiem żeby stworzyć miasto, które jest  przyjazne dla wszystkich – komentuje Dorota Potejko, Pełnomocnik Prezydenta ds. Osób z Niepełnosprawnościami.

Przy tworzeniu aplikacji współpracowaliśmy z firmą SIGMEO.
- Dołożymy wszelkich starań – mówi jej przedstawiciel, Łukasz Wolff – żeby aplikacja była użyteczna dla pasażerów.
Korzystamy z wielu kanałów komunikacji z naszymi pasażerami. W nasze działania informacyjne angażujemy tradycyjne media, informacje przekazujemy poprzez naszą stronę internetową, Fb i inne portale społecznościowe, ale nie rezygnujemy też z konwencjonalnych dróg informowania za pośrednictwem komunikatów na przystankach i w naszych pojazdach. Dotyczy to zwłaszcza tych utrudnień w komunikacji, które przewidujemy. Wprowadzenie aplikacji „myMPK”, która dostępna jest w serwisie GooglePlay to następny, interaktywny kanał komunikacji z naszymi pasażerami.

Animację, która wskazuje jak korzystać z aplikacji będziemy wyświetlać na monitorach w naszych pojazdach.
Cieszymy się że grono pasażerów, którzy będą mogli korzystać z myMPK poszerzy się o pasażerów niewidomych i niedowidzących.
 

Do poprawnego wyświetlania strony niezbędne jest posiadanie zainstalowanej w systemie operacyjnym jednej z przeglądarek: Internet Explorer 7, FireFox 2, Opera 9.5, Safari 3 lub nowszych.

 

Na tej stronie używamy cookies (tzw. ciasteczka), aby zapamiętać Twoje ulubione ustawienia i szybciej wyświetlać Ci je podczas kolejnych wizyt tutaj. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia cookies w Twojej przeglądarce i uniemożliwić zapisywanie ich na Twoim dysku.

Designed By Soul & Mind