Wyszukiwarka

Newsletter

Informacja ZTM o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej

tel. 61 646 33 44

Telefon alarmowy Centrali Nadzoru Ruchu

tel. 19 445

Aplikacja myMPK

pobierz z
google-play
uitp-logo-2014
(Nie)ruchome schody na Kaponierze [wyjaśnienie]

Komunikaty

170  240  242
01.02.2019 Korekty rozkładów jazdy i zmiany tras
237  320  321  323   396  ...
21.01.2019
28.01.2019
Przesunięcie przystanku „Koziegłowy/Krótka”
175  249  611   614   701
21.01.2019 Zmiana lokalizacji przystanku „Korfantego”
146  174  191  348
25.01.2019
30.04.2019
Remont wiaduktu nad stacją PST „Szymanowskiego”
201  za tramwaj
17.01.2019
18.01.201904:00
Awaryjne usuwanie usterki torowiska na rondzie Starołęka
106  154  188  198
14.01.2019
26.01.2019
Zimowe ferie szkolne
171
12.01.2019 Korekta rozkładu jazdy linii 171
106  146  160  168  236  ...
09.01.2019 Budowa sieci sanitarnej na ul. Biskupińskiej
155  166  238  245  T1
08.01.2019 Zmiana lokalizacji przystanku „Os. Czecha”
17  T1
02.01.2019 Zmiany na Żegrzu i Chartowie od 2 stycznia 2019 r.
wszystkie linie tramwajowe i autobusowe
01.01.2019 Zmiany w komunikacji miejskiej od 1 stycznia 2019 r.
80  81  84
01.01.2019 Niedziele i święta z zakazem handlu w roku 2019
  01.01.2019 Zmiana numeracji poznańskich linii autobusowych od stycznia 2019r.
3
14.12.2018 Rozpoczęcie budowy tramwaju na Naramowice
12  14
22.10.2018 Przebudowa przystanku „Most Teatralny”
  Więcej komunikatów...
Sprawdź nasze oferty pracy!
We wczorajszym wydaniu "Głosu Wielkopolskiego" w publikacji pt. "(Nie)ruchome schody na Kaponierze" przeczytaliśmy zdanie, które wprawiło nas w osłupienie: "Niestety, również MPK nie ma na tyle czasu, aby skomentować problem".
Zdanie to sugeruje, że bagatelizujemy sprawę  schodów, które nie działają, a co więcej - nie udzielamy informacji na zapytanie mediów.

Ponieważ odpowiadanie na zapytanie mediów to mój obowiązek, zarzut uderza bezpośrednio we mnie. A ja traktuję swoje obowiązki bardzo poważnie i dziennikarze, z którymi współpracuję  wiedzą że jestem dla nich dostępna o każdej porze i udzielam informacji bez względu na to czy mam czas czy nie.
Autor publikacji - Redaktor Cezary Hurysz poprosił mnie o komentarz na temat schodów, które są nieruchome  w godzinach popołudniowych, dzień wcześniej, gdy siedziałam w pociągu relacji Warszawa - Poznań. Udzielanie wypowiedzi w pociągu, bez merytorycznego przygotowania jest nieprofesjonalne dlatego poprosiłam abyśmy wrócili do sprawy następnego ranka abym mogła zapoznać się z aktualną sytuacją na Kaponierze. Zapis treści rozmowy mam w postaci SMS. Prawo prasowe nakazuje odpowiedzieć w ciągu 14 dni, a ja poprosiłam tylko o jedno popołudnie.
Niestety red. Hurysz wolał napisać, że MPK nie ma czasu, odmawiając mi prawa komentarza.
Na szczęście nie jesteśmy bezbronni wobec  takich manipulacji. Mamy swoją stronę internetową, która cieszy się ogromną popularnością i możemy poinformować Czytelników "Głosu" i naszych pasażerów jakie są kulisy warsztatu dziennikarskiego tak szanowanej i poczytnej gazety.
Proponowaliśmy redakcji "Głosu Wielkopolskiego" by red. Hurysz sam na łamach "Głosu" wyjaśnił sprawę.
Niestety. Niektórym trudno przychodzi pisanie prawdy.

Iwona Gajdzińska
Rzecznik prasowy MPK Poznań Sp. z o.o.
 

Do poprawnego wyświetlania strony niezbędne jest posiadanie zainstalowanej w systemie operacyjnym jednej z przeglądarek: Internet Explorer 7, FireFox 2, Opera 9.5, Safari 3 lub nowszych.

 

Na tej stronie używamy cookies i podobnych technologii, aby m.in. zapamiętać Twoje ulubione ustawienia i szybciej wyświetlać Ci je podczas kolejnych wizyt tutaj lub w celu świadczenia usługi. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia cookies w Twojej przeglądarce i uniemożliwić zapisywanie ich na Twoim dysku. Dowiedz się więcej z naszej polityki prywatności i polityki cookies.

 

Designed By Soul & Mind