Wyszukiwarka

Newsletter

Informacja ZTM o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej

tel. 61 646 33 44

Telefon alarmowy Centrali Nadzoru Ruchu

tel. 19 445

Aplikacja myMPK

pobierz z
google-play
uitp-logo-2014
(Nie)ruchome schody na Kaponierze [wyjaśnienie]

Komunikaty

9  11  29  160  190
30.03.2019
31.03.2019
Naprawa sieci trakcyjnej na pętli Piątkowska
4  8  9  16  17
28.03.2019 Pokazy laserowe na elewacji Teatru Wielkiego
1  16  17  18  154  ...
18.03.2019 Koniec utrudnień na pętli Franowo
184
16.03.2019 Zmiana rozkładu jazdy linii 184
155  162  166  192  196  ...
16.03.2019 Prace na skrzyżowaniach Żegrze/Bobrzańska i Chartowo/Wiatraczna – etap I
154  162
13.03.2019 Zmiana lokalizacji przystanku „Ostrowska”
2  5  9  13  16
07.03.2019 Uruchomienie przystanku „Ratajczaka”
152  165  174  184  238  ...
01.03.2019 Zmiana organizacji ruchu na skrzyżowaniu Żegrze/Kurlandzka/Inflancka
188  198
01.03.2019 Zmiany na linii 188
wszystkie linie tramwajowe  237  248  T21
01.03.2019 Zmiany na liniach nocnych
146  160  168  236  246
01.03.2019 Zmiany na liniach autobusowych na Strzeszynie
152  155
26.02.2019 Przesunięcie przystanków „Kobylepole”
146  174  191  348
01.02.2019
30.04.2019
Remont wiaduktu nad stacją PST „Szymanowskiego”
  Więcej komunikatów...
Sprawdź nasze oferty pracy!
We wczorajszym wydaniu "Głosu Wielkopolskiego" w publikacji pt. "(Nie)ruchome schody na Kaponierze" przeczytaliśmy zdanie, które wprawiło nas w osłupienie: "Niestety, również MPK nie ma na tyle czasu, aby skomentować problem".
Zdanie to sugeruje, że bagatelizujemy sprawę  schodów, które nie działają, a co więcej - nie udzielamy informacji na zapytanie mediów.

Ponieważ odpowiadanie na zapytanie mediów to mój obowiązek, zarzut uderza bezpośrednio we mnie. A ja traktuję swoje obowiązki bardzo poważnie i dziennikarze, z którymi współpracuję  wiedzą że jestem dla nich dostępna o każdej porze i udzielam informacji bez względu na to czy mam czas czy nie.
Autor publikacji - Redaktor Cezary Hurysz poprosił mnie o komentarz na temat schodów, które są nieruchome  w godzinach popołudniowych, dzień wcześniej, gdy siedziałam w pociągu relacji Warszawa - Poznań. Udzielanie wypowiedzi w pociągu, bez merytorycznego przygotowania jest nieprofesjonalne dlatego poprosiłam abyśmy wrócili do sprawy następnego ranka abym mogła zapoznać się z aktualną sytuacją na Kaponierze. Zapis treści rozmowy mam w postaci SMS. Prawo prasowe nakazuje odpowiedzieć w ciągu 14 dni, a ja poprosiłam tylko o jedno popołudnie.
Niestety red. Hurysz wolał napisać, że MPK nie ma czasu, odmawiając mi prawa komentarza.
Na szczęście nie jesteśmy bezbronni wobec  takich manipulacji. Mamy swoją stronę internetową, która cieszy się ogromną popularnością i możemy poinformować Czytelników "Głosu" i naszych pasażerów jakie są kulisy warsztatu dziennikarskiego tak szanowanej i poczytnej gazety.
Proponowaliśmy redakcji "Głosu Wielkopolskiego" by red. Hurysz sam na łamach "Głosu" wyjaśnił sprawę.
Niestety. Niektórym trudno przychodzi pisanie prawdy.

Iwona Gajdzińska
Rzecznik prasowy MPK Poznań Sp. z o.o.
 

Do poprawnego wyświetlania strony niezbędne jest posiadanie zainstalowanej w systemie operacyjnym jednej z przeglądarek: Internet Explorer 7, FireFox 2, Opera 9.5, Safari 3 lub nowszych.

 

Na tej stronie używamy cookies i podobnych technologii, aby m.in. zapamiętać Twoje ulubione ustawienia i szybciej wyświetlać Ci je podczas kolejnych wizyt tutaj lub w celu świadczenia usługi. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia cookies w Twojej przeglądarce i uniemożliwić zapisywanie ich na Twoim dysku. Dowiedz się więcej z naszej polityki prywatności i polityki cookies.

 

Designed By Soul & Mind