Wyszukiwarka

Newsletter

Informacja ZTM o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej

tel. 61 646 33 44

Telefon alarmowy Centrali Nadzoru Ruchu

tel. 19 445

Aplikacja myMPK

pobierz z
google-play
uitp-logo-2014
Asfalt zamiast bruku - problem nawierzchni w przejeździe przez torowisko tramwajowe na skrzyżowaniu ul. Podgórnej / Aleje Marcinkowskiego

Komunikaty

9  11  29  160  190
30.03.2019
31.03.2019
Naprawa sieci trakcyjnej na pętli Piątkowska
4  8  9  16  17
28.03.2019 Pokazy laserowe na elewacji Teatru Wielkiego
1  16  17  18  154  ...
18.03.2019 Koniec utrudnień na pętli Franowo
184
16.03.2019 Zmiana rozkładu jazdy linii 184
155  162  166  192  196  ...
16.03.2019 Prace na skrzyżowaniach Żegrze/Bobrzańska i Chartowo/Wiatraczna – etap I
154  162
13.03.2019 Zmiana lokalizacji przystanku „Ostrowska”
2  5  9  13  16
07.03.2019 Uruchomienie przystanku „Ratajczaka”
152  165  174  184  238  ...
01.03.2019 Zmiana organizacji ruchu na skrzyżowaniu Żegrze/Kurlandzka/Inflancka
188  198
01.03.2019 Zmiany na linii 188
wszystkie linie tramwajowe  237  248  T21
01.03.2019 Zmiany na liniach nocnych
146  160  168  236  246
01.03.2019 Zmiany na liniach autobusowych na Strzeszynie
152  155
26.02.2019 Przesunięcie przystanków „Kobylepole”
146  174  191  348
01.02.2019
30.04.2019
Remont wiaduktu nad stacją PST „Szymanowskiego”
  Więcej komunikatów...
Sprawdź nasze oferty pracy!

bruk

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Spółka z o.o. uwzględniając wyjątkowo uciążliwy dla swoich pasażerów obecny okres remontowy a jednocześnie w trosce o bezpieczeństwo i zaistniałą konieczność naprawy nawierzchni przyszynowej w przejeździe przez torowisko tramwajowe na skrzyżowaniu ul. Podgórnej oraz Aleje Marcinkowskiego (co w sytuacji zwyczajowego remontu wiązałoby się z koniecznością wstrzymania ruchu tramwajowego i samochodowego na okres około jednego miesiąca) zdecydowało się na wdrożenie tymczasowego rozwiązania.

Po specjalistycznych konsultacjach podjęto decyzję o zastosowaniu nowatorskiego rozwiązania (po raz pierwszy w Polsce) przy wykorzystaniu specjalnej masy asfaltowej, która może być układana w różnych warunkach atmosferycznych i nie wymaga walcowania oraz stosowania pracochłonnej i technologicznie skomplikowane zalewy przyszynowej.
Przejazd ten został wybrany nieprzypadkowo lecz z uwagi na duże obciążenia komunikacyjne pojazdami samochodowymi, a co za tym idzie możliwości wystąpienia niebezpieczeństwa na drodze.
Sam zakres wykonanych prac świadczy o tymczasowości tejże realizacji. Samą naprawę wykonano w tempie ekspresowym, zaledwie w ciągu dwóch roboczych zmian nocnych. Kostka brukowa, która była ułożona na skrzyżowaniu została zdemontowana i zabezpieczona tak aby po wyznaczonym okresie bezpiecznie mogła powrócić na swoje miejsce, co według obecnych koncepcji powinno nastąpić w okresie wiosennym przyszłego roku.

 

Do poprawnego wyświetlania strony niezbędne jest posiadanie zainstalowanej w systemie operacyjnym jednej z przeglądarek: Internet Explorer 7, FireFox 2, Opera 9.5, Safari 3 lub nowszych.

 

Na tej stronie używamy cookies i podobnych technologii, aby m.in. zapamiętać Twoje ulubione ustawienia i szybciej wyświetlać Ci je podczas kolejnych wizyt tutaj lub w celu świadczenia usługi. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia cookies w Twojej przeglądarce i uniemożliwić zapisywanie ich na Twoim dysku. Dowiedz się więcej z naszej polityki prywatności i polityki cookies.

 

Designed By Soul & Mind