Wyszukiwarka

Newsletter

Informacja ZTM o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej

tel. 61 646 33 44

Telefon alarmowy Centrali Nadzoru Ruchu

tel. 19 445

Aplikacja myMPK

pobierz z
google-play
uitp-logo-2014
Asfalt zamiast bruku - problem nawierzchni w przejeździe przez torowisko tramwajowe na skrzyżowaniu ul. Podgórnej / Aleje Marcinkowskiego

Komunikaty

154
27.05.2019
28.05.2019
Prace na rondzie w Krzesinach
T6
27.05.2019 Dodatkowy przystanek na linii T6
237  320  321
27.05.2019 Przesunięcie przystanku Koziegłowy/Krótka
146  160  236
22.05.2019 Zmiana trasy linii 146, 160, 236
146  174  191  198  348
18.05.2019 Zmiana organizacji ruchu na wiadukcie nad stacją PST „Szymanowskiego”
834
14.05.2019 Zamknięcie przejazdu kolejowego w Rokietnicy
181  192  232
09.05.2019 Zakończenie prac drogowych na ul. Piaśnickiej
188  198  902
06.05.2019 Zmiany na linii 188
155  162  166  196
05.05.2019 Zmiany na Żegrzu od 5 maja 2019 r.
T1
15.04.2019 Zmiana organizacji ruchu na rondzie Żegrze
6  8  T6
15.04.2019 Prace sieciowe na ul. Warszawskiej
T1
10.04.2019 Zmiany na rondzie Żegrze od 10/11 kwietnia
152  155  162  165  166  ...
07.04.2019 Zmiany na Żegrzu i Chartowie
155  162  166  192  196  ...
16.03.2019 Prace na skrzyżowaniach Żegrze/Bobrzańska i Chartowo/Wiatraczna – etap I
  Więcej komunikatów...
Sprawdź nasze oferty pracy!

bruk

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Spółka z o.o. uwzględniając wyjątkowo uciążliwy dla swoich pasażerów obecny okres remontowy a jednocześnie w trosce o bezpieczeństwo i zaistniałą konieczność naprawy nawierzchni przyszynowej w przejeździe przez torowisko tramwajowe na skrzyżowaniu ul. Podgórnej oraz Aleje Marcinkowskiego (co w sytuacji zwyczajowego remontu wiązałoby się z koniecznością wstrzymania ruchu tramwajowego i samochodowego na okres około jednego miesiąca) zdecydowało się na wdrożenie tymczasowego rozwiązania.

Po specjalistycznych konsultacjach podjęto decyzję o zastosowaniu nowatorskiego rozwiązania (po raz pierwszy w Polsce) przy wykorzystaniu specjalnej masy asfaltowej, która może być układana w różnych warunkach atmosferycznych i nie wymaga walcowania oraz stosowania pracochłonnej i technologicznie skomplikowane zalewy przyszynowej.
Przejazd ten został wybrany nieprzypadkowo lecz z uwagi na duże obciążenia komunikacyjne pojazdami samochodowymi, a co za tym idzie możliwości wystąpienia niebezpieczeństwa na drodze.
Sam zakres wykonanych prac świadczy o tymczasowości tejże realizacji. Samą naprawę wykonano w tempie ekspresowym, zaledwie w ciągu dwóch roboczych zmian nocnych. Kostka brukowa, która była ułożona na skrzyżowaniu została zdemontowana i zabezpieczona tak aby po wyznaczonym okresie bezpiecznie mogła powrócić na swoje miejsce, co według obecnych koncepcji powinno nastąpić w okresie wiosennym przyszłego roku.

 

Do poprawnego wyświetlania strony niezbędne jest posiadanie zainstalowanej w systemie operacyjnym jednej z przeglądarek: Internet Explorer 7, FireFox 2, Opera 9.5, Safari 3 lub nowszych.

 

Na tej stronie używamy cookies i podobnych technologii, aby m.in. zapamiętać Twoje ulubione ustawienia i szybciej wyświetlać Ci je podczas kolejnych wizyt tutaj lub w celu świadczenia usługi. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia cookies w Twojej przeglądarce i uniemożliwić zapisywanie ich na Twoim dysku. Dowiedz się więcej z naszej polityki prywatności i polityki cookies.

 

Designed By Soul & Mind