Wyszukiwarka

Newsletter

Informacja ZTM o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej

tel. 61 646 33 44

Telefon alarmowy Centrali Nadzoru Ruchu

tel. 19 445

Powiadamianie SMS

wyślij SMS o treści: MPK pod numer tel. 4476

aby zrezygnować wyślij SMS o treści: MPKSTOP pod numer tel. 4476
uitp-logo-2014
Asfalt zamiast bruku - problem nawierzchni w przejeździe przez torowisko tramwajowe na skrzyżowaniu ul. Podgórnej / Aleje Marcinkowskiego

Komunikaty

201  T21
01.08.2017
11.08.2017
Nocne prace torowe na trasie PST
20
01.08.2017 Zmiana trasy linii 20
1  13  15
30.07.2017 Lech Poznań - Piast Gliwice
56  61  86  801  833  ...
25.07.2017 Tymczasowa zmiana trasy linii autobusowych na Ogrodach
  25.07.2017 Ruch na moście Królowej Jadwigi
231  237  T6
21.07.2017 Zawieszenie funkcjonowania przystanku „Rondo Rataje”
98
12.07.2017 Zmiana przystanku „UAM Wydział Fizyki”
T6
11.07.2017 Korekta rozkładu jazdy linii T6
68  69  71  235
10.07.2017
11.08.2017
Remont chodnika na ul. Przepadek
243
10.07.2017 Stała zmiana trasy linii 243
58  247
10.07.2017 Budowa ronda na skrzyżowaniu Starołęcka/Głuszyna
55  66  81  92  232
02.07.2017 Zmiana organizacji ruchu na ul. Inflanckiej
T6
01.07.2017 Przystanki na trasie linii T6
2  3  6  7  9  ...
24.06.2017
31.08.2017
Królowej Jadwigi: remont torowiska (AKTUALIZACJA)
239
25.05.2017 Jednokierunkowa ul. Nowina
  Więcej komunikatów...
Sprawdź nasze oferty pracy!

bruk

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Spółka z o.o. uwzględniając wyjątkowo uciążliwy dla swoich pasażerów obecny okres remontowy a jednocześnie w trosce o bezpieczeństwo i zaistniałą konieczność naprawy nawierzchni przyszynowej w przejeździe przez torowisko tramwajowe na skrzyżowaniu ul. Podgórnej oraz Aleje Marcinkowskiego (co w sytuacji zwyczajowego remontu wiązałoby się z koniecznością wstrzymania ruchu tramwajowego i samochodowego na okres około jednego miesiąca) zdecydowało się na wdrożenie tymczasowego rozwiązania.

Po specjalistycznych konsultacjach podjęto decyzję o zastosowaniu nowatorskiego rozwiązania (po raz pierwszy w Polsce) przy wykorzystaniu specjalnej masy asfaltowej, która może być układana w różnych warunkach atmosferycznych i nie wymaga walcowania oraz stosowania pracochłonnej i technologicznie skomplikowane zalewy przyszynowej.
Przejazd ten został wybrany nieprzypadkowo lecz z uwagi na duże obciążenia komunikacyjne pojazdami samochodowymi, a co za tym idzie możliwości wystąpienia niebezpieczeństwa na drodze.
Sam zakres wykonanych prac świadczy o tymczasowości tejże realizacji. Samą naprawę wykonano w tempie ekspresowym, zaledwie w ciągu dwóch roboczych zmian nocnych. Kostka brukowa, która była ułożona na skrzyżowaniu została zdemontowana i zabezpieczona tak aby po wyznaczonym okresie bezpiecznie mogła powrócić na swoje miejsce, co według obecnych koncepcji powinno nastąpić w okresie wiosennym przyszłego roku.

 

Do poprawnego wyświetlania strony niezbędne jest posiadanie zainstalowanej w systemie operacyjnym jednej z przeglądarek: Internet Explorer 7, FireFox 2, Opera 9.5, Safari 3 lub nowszych.

 

Na tej stronie używamy cookies (tzw. ciasteczka), aby zapamiętać Twoje ulubione ustawienia i szybciej wyświetlać Ci je podczas kolejnych wizyt tutaj. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia cookies w Twojej przeglądarce i uniemożliwić zapisywanie ich na Twoim dysku.

Designed By Soul & Mind