Wyszukiwarka

Newsletter

Informacja ZTM o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej

tel. 61 646 33 44

Telefon alarmowy Centrali Nadzoru Ruchu

tel. 19 445

Powiadamianie SMS

wyślij SMS o treści: MPK pod numer tel. 4476

aby zrezygnować wyślij SMS o treści: MPKSTOP pod numer tel. 4476
uitp-logo-2014
Test siedzeń tramwajowych - lista zwycięzców

Komunikaty

101  102
26.08.2017 Dni Twierdzy Poznań 2017
2  20  239  240  242
25.08.2017 Przywrócenie przejazdu z ulicy Zwierzynieckiej w ulicę Kraszewskiego
74  76  603
16.08.2017 Zmiana terminu zakończenia prac Strzelecka/Garbary
64
14.08.2017 Powrót linii 64 na stałą trasę
  05.08.2017 Królowej Jadwigi: przywrócenie ruchu na moście
727  729
02.08.2017 Nieczynne przystanki w Skórzewie
20
01.08.2017 Zmiana trasy linii 20
56  61  86  801  833  ...
25.07.2017 Tymczasowa zmiana trasy linii autobusowych na Ogrodach
98
12.07.2017 Zmiana przystanku „UAM Wydział Fizyki”
T6
11.07.2017 Korekta rozkładu jazdy linii T6
243
10.07.2017 Stała zmiana trasy linii 243
T6
01.07.2017 Przystanki na trasie linii T6
2  3  6  7  9  ...
24.06.2017
31.08.2017
Królowej Jadwigi: remont torowiska (AKTUALIZACJA)
239
25.05.2017 Jednokierunkowa ul. Nowina
  Więcej komunikatów...
Sprawdź nasze oferty pracy!
ster-test-siedzenKiedyś krzesełka w tramwajach były drewniane, potem metalowe. Od kilkunastu lat stosujemy siedziska z tworzywa, wyściełane miękką tkaniną. Jakie możemy zastosować w przyszłości - podpowiadali nasi pasażerowie. Od 15 kwietnia, razem z poznańskim producentem siedzeń i foteli do pojazdów komunikacji, firmą Ster Sp. z o.o., testowaliśmy cztery różne modele krzesełek:
- wersję tapicerowaną (45,5% głosów),
- wersję tworzywową z tapicerowanym siedziskiem (17,3% głosów),
- wersję tworzywową (17% głosów),
- wersję tworzywową z matowym siedziskiem (19,4% głosów).
Specjalnie oznaczone czerwone siedziska znalazły się w pięciu pojazdach, kursujących na linii 12. Użytkownicy mogli sprawdzać ich funkcjonalność przez miesiąc.

siedzenia-w-tramwajuDla nas najistotniejsze było uzasadnienie wyboru, opinia podróżnych o danym siedzisku. Które okazało się najbardziej wygodne? Które jest najodpowiedniejsze?
Prawie połowę głosów oddano na pierwsze z wymienionych rozwiązań. „Fotele tapicerowane sprawiają wrażenie przytulnych i miękkich. Latem nie przywierają do nich ubrania, zimą zaś są znacznie bardziej komfortowe, niż fotele wykonane z tworzywa sztucznego” – tłumaczyła pani Natalia Golik, jedna z laureatek naszego konkursu. Jeszcze bardziej precyzyjny był zwycięzca, pan Piotr Kieruj: „Sztywność oparcia jest na bardzo dobrym poziomie, a zastosowane zaokrąglenia krawędzi pozwalają na bezpieczne korzystanie z nich”. Drugi wybór padł na wersję tworzywową z matowym siedziskiem (niecałe 20% głosów). Natomiast wersję tworzywową z tapicerowanym siedziskiem i wersję tworzywową – czyli tę teoretycznie najłatwiejszą do utrzymania w czystości – dzielił tylko jeden głos.

Autorzy najciekawszych opinii otrzymali nagrody rzeczowe, przygotowane przez firmę Ster. Wybór pasażerów weźmiemy pod uwagę przy rozpisywaniu kolejnych przetargów na pojazdy komunikacji miejskiej.


Autorami najciekawszych opinii są:
1. Piotr Kieruj
2. Natalia Golik
3. Agata Bralińska-Musiał

Dziękujemy za udział w naszym teście i gratulujemy!


 

Do poprawnego wyświetlania strony niezbędne jest posiadanie zainstalowanej w systemie operacyjnym jednej z przeglądarek: Internet Explorer 7, FireFox 2, Opera 9.5, Safari 3 lub nowszych.

 

Na tej stronie używamy cookies (tzw. ciasteczka), aby zapamiętać Twoje ulubione ustawienia i szybciej wyświetlać Ci je podczas kolejnych wizyt tutaj. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia cookies w Twojej przeglądarce i uniemożliwić zapisywanie ich na Twoim dysku.

Designed By Soul & Mind